dimarts, d’octubre 23, 2007

En Duran i el .cat

En Duran i Lleida és un polític pel qual no tinc cap simpatia, la seva posició política al meu modest entendre és simplement surreal, puc entendre que un català no sigui partidari de tenir un estat propi, em sembla una opció legitima políticament malgrat jo en sigui fermament partidari, el que no és comprensible és que una persona auto proclamada com a nacionalista, ens digui que en cas de referèndum ell votarà en contra. Comprenc que la vida és complexa, però la definició que ens dóna el diccionari de l’IEC és molt clara, nacionalista: que propugna o afavoreix la unitat i la independència de la seva nació. Per tant és molt clar que el senyor Duran va de regionalista i prou, de la mateixa manera que és una altra al·lucinació ideològica aquesta suposada diferència que alguns dirigents d’Esquerra volen fer entre ser independentisme i nacionalisme, són la mateixa cosa, malgrat el/els nacionalisme/es posteriorment puguin derivar per altres camins que vagin més enllà de l’estricta definició que ens dóna el diccionari. Dit això arribem al blog del senyor Duran, que em sembla molt bé que el faci i que tingui així la possibilitat de parlar amb els seus electors i els seus detractors, el que em deixa de pasta de moniato, és que jo i tants altres internautes que fem els nostres blogs de temps, utilitzem dues direccions, en el meu cas tinc registrat i en funcionament també www.gustaunavarro.cat en semblava de justicia fer-ho després de tots els esforços fets per aconseguir un domini propi català, si jo puc fer-ho, el senyor Duran té una mancança de recursos economics i no pot permetres el domini .cat? o simplement a ell o als seus possibles assessors els importa un dimoni el domini .cat? i el .org ja va bé i és més baratet. Misteris de la vida politica catalana.