dilluns, d’abril 11, 2005

El Micalet a l'Alguer

La Setmana passada els Amics de l'Alguer de València i amb ells altres socis de la societat coral el Micalet visitaren la ciutat i també el Centre de Recursos Pedagògics Maria Montessori, en Luca Scala els va fer una presentació del treball que realitza el centre i jo vaig tenir el plaer de fer una visita guiada al grup per la ciutat vella. València i concretament la Societat Coral el Micalet representen moltes coses per a mi a nivell personal, de fet València em va fer descobrir en profunditat la meva catalanitat, llegir la historia de la ciutat de Sanchis Guarner, llegir Fuster, escoltar Ovidi i el Tall, treballar amb en Cerdà, Garcerà, Guia, Partal..., i amb tants altres, amb els quals ens forjarem conjuntament la nostra consciència nacional, sense València no anem en lloc!Aquí unes quantes fotos de la visita, entre elles aquella en la qual em fan lliurament de la placa commemorativa del viatge, molt agraït a la societat el “Micalet” i al seu President.